آهنگ علی زند وکیلی + راغب + شهاب حسینی به نام «از خواب شیرین ناگه پریدم»

متن آهنگ علی زند وکیلی از خواب شیرین ناگه پریدم

دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر!♫!

نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر!♫!

میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!

میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!

کاشکی دلم رسوا بشه دریا بشه این دو چشم پر آبم!♫!

روزی که بختم وا بشه پیدا میشه اون که اومد تو خوابم!♫!

شهزاده رویای من شاید تویی!♫!


 


اون کس که شب در خواب من آید تویی تو!♫!

از خواب شیرین ناگه پریدم او را ندیدم دیگر کنارم به خدا!♫!

جانم رسیده از غصه بر لب هر روز و هر شب در انتظارم به خدا!♫!

دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر!♫!

نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر!♫!

میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!

میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/115216/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد