استفاده از سرورهای بورس برای صف خرید

 

استفاده از سرورهای بورس برای صف خرید

امروزه دنیای بورس یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های افراد را در خود جای داده است؛ به طوری بخش مهمی از زندگی روزمره و بعد اقتصادی فعالیت‌های آن‌ها شده است. به همین دلیل، فعالان عرصه‌ی بورس همواره به دنبال این موضوع هستند که جهت استفاده از سرورهای بورس برای صف خرید باید چه نکاتی را رعایت کنند تا بتوانند از ارائه‌دهندگان سرورهای بی‌کیفیت فرار کرده و  از ارائه‌دهندگان معتبر و باکیفیت خریداری کنند.

 

نکات مهم برای انتخاب سرور مناسب سرخطی زدن

1.     خوب است بدانید که سرورهایی که دارای پورت شبکه بیشتری هستند، نسبت به سرورهایی که پورت کمتری دارند، برای سرخطی زدن کارایی بهتری دارند. پس در هنگام انتخاب سرور، تلاش کنید سروری را انتخاب کنید که دارای پورت شبکه زیادتری است. این نوع سرورها همچنین دارای پورت اینترنتی اختصاصی در کنار هارد پرسرعت نیز می‌باشند.

 

2.     شما باید سروری را خریداری کنید که دارای هارد NVMe باشد و مراقب باشید تا یک هارد بی‌کیفیت به جای این هارد به شما ارائه ندهند. هنگامی که شما از هارد نامناسب استفاده کنید، سرخط زدن شما کند خواهد شد و در نتیجه به دلیل سرعت پایین سخت‌افزاری موجود، رتبه شما کاهش پیدا خواهد کرد. یک راه‌حل مناسب برای ارزیابی سرعت هارد خود، استفاده از نرم‌افزارهای تست سرعت موجود در این حوزه است.

 

3.     سرعت موضوع بسیار مهمی است و نوع پردازنده شما در هنگام استفاده از سرورهای بورس برای صف خرید در این قضیه دخیل است. به طبع، پردازنده‌های نسل جدید نسبت به پردازنده‌های نسل قدیمی‌تر دارای عملکرد بهتر و بهینه‌تری خواهند بود. این پردازنده‌ها دارای فرکانس بالایی هستند و تعداد هسته آن‌ها نیز بالا است، در نتیجه در هنگام سرخط زدن مشکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نخواهید داشت.

 

4.     شما همچنین باید از ارتباط کارگزاری خود با مرکز داده اطمینان حاصل کنید. اگر ارتباط میان این دو مختل شود و یا به هر نحوی به آن شکلی که باید نباشد، سرخط زدن شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. در جهت پیشگیری از مشکلات موجود در این حوزه شما می‌توانید از مرکز داده‌هایی، سرور سرخطی خود را تهیه کنید که کارگزار نیز در همان مرکز داده قرار دارد. برای اطلاع از این موضوع، می‌توانید از ارائه‌دهنده سرویس سرور خود، توضیحات لازم را بخواهید.

 

مقاله مرتبط:چرا خرید سرور مجازی ایران برای بورس مناسب است؟

 

5.     ممکن است در هنگام استفاده از سرورهای بورس برای صف خرید، ارائه‌دهندگان به شما سرور مجازی ایران را بدهند؛ چرا که کیفیت و پورت لازم را ندارد. این سرورها معمولا شلوغ هستند و به دلیل همین شلوغی اکثر مواقع پورت شبکه‌ی آن‌ها درگیر است.

 

6.     سروری که تهیه‌ می‌کنید باید دارای پینگ یک باشد و سعی کنید در این حوزه اطلاعات لازم را کسب کنید تا مورد سوءاستفاده سودجویان قرار نگیرید. وقتی می‌گوییم سرور باید دارای پینگ یک باشد یعنی پینگ کارگزاری شما باید یک باشد و نه پینگ داخل شبکه‌ی شما؛ بسیاری از ارائه‌دهندگان، پینگ داخل شبکه را به جای پینگ کارگزاری نشان می‌دهند و کاربر گمان می‌برد که واقعاً سرور او دارای پینگ یک است.

 

نتیجه‌گیری

توجه داشته باشید که بدون داشتن اطلاعات لازم، استفاده از سرورهای بورس برای صف خرید تقریباً غیر ممکن خواهد بود؛ چرا که شما باید بدانید دقیقا چه مسائل و نکاتی در سرخطی زدن شما تأثیرگذار هستند و به خوبی این مسائل را در هنگام انتخاب یک سرور مورد توجه قرار دهید؛ نکات آورده شده در این مقاله، تنها چند مورد از مواردی است که باید بدانید.