مقدمه ای بر سبک های مدرن میز ناهارخوری


میز ناهارخوری مدرن یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین سبک های نسل امروزی است و جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانی دارد. یک میز ناهار خوری به سبک جدید نه تنها می تواند نقش مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشد، بلکه عملکردی کارآمد را برای اعضای خانواده شما فراهم کند. تجربه استفاده از میز ناهارخوری مدرن در هنگام سرو غذا می تواند بسیار خوشایند و لذت بخش باشد.

تاریخچه میز ناهارخوری مدرن

استفاده از میز ناهارخوری مدرن از اواسط دهه 1960 همراه با تغییرات در کشورهای غربی و حرکت فرهنگ عامه از سنت به مدرنیته شکل گرفت. قبل از طراحی، تولید و ورود میزهای ناهار خوری مدرن به خانه ها، میزهای غذاخوری کلاسیک بیشتر از چوب ساخته می شدند. آغاز ظهور مدرنیسم در طراحی سبک میز ناهارخوری منجر به تنوع مواد، رنگ ها و اشکال شد. امروزه میزهای ناهارخوری در هر شکل و رنگی طراحی، تولید و به فروش می رسد.

برای مشاهده نوع میز ناهار خوری کلاسیک و نوع میز ناهار خوری سفید مدرن به فروشگاه نووران سلامت مراجعه کنید.

نقش میز مدرن در دکوراسیون اتاق غذاخوری

میز ناهارخوری مدرن نقش مهمی در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی دارد. از آنجایی که میز ناهارخوری به سبک مدرن دارای فضا و اندازه بزرگی است، بیشتر مبلمان و دکور منزل باید از نظر رنگ و جنس با میز ناهارخوری مدرن مطابقت داشته باشد.

انتخاب یک میز ناهارخوری مدرن و متناسب با فضای داخلی خانه می تواند یک چالش باشد. در واقع یافتن اطلاعات مناسب برای طراحی داخلی منزل، انواع میز و صندلی های مدرن و ویژگی های آنها می تواند ما را در غلبه بر این چالش ها یاری کند.

انواع میز ناهارخوری مدرن

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد یکی از ویژگی های سبک مدرن در طراحی میز ناهارخوری استفاده از رنگ ها و اشکال مختلف است. میزهای ناهارخوری مدرن در طرح های متنوعی عرضه می شوند. در قسمت بعدی انواع منوها را از نظر نوع، طراحی و ظرفیت بررسی خواهیم کرد.

انواع میز ناهار خوری سبک جدید بر اساس جنسیت

مدل های مختلف میز ناهارخوری

انواع میز ناهار خوری بر اساس ظرفیت

انواع میز ناهارخوری مدرن بر اساس جنسیت

انواع میز ناهارخوری از نظر محتوا و تنوع می توانند نقش مهمی در طراحی داخلی دکوراسیون منزل داشته باشند. متریال های مختلف به کار رفته در ساخت میزهای ناهارخوری مدرن بسیار متنوع است. در ادامه به شرح میزهای غذاخوری با متریال های مختلف می پردازیم.

استفاده از شیشه برای ساخت میز ناهارخوری اخیراً بسیار رایج شده است. استفاده از میزهای ناهارخوری شیشه ای در طراحی داخلی منزل می تواند جلوه بسیار زیبایی به فضای داخلی منزل شما ببخشد و در عین حال آن را خاص کند. یک میز ناهارخوری شیشه ای نیاز به یک دکوراسیون مدرن دارد تا در زیر دکوراسیون منزل یا آشپزخانه شما قرار گیرد.

میز و صندلی چوبی نو برای ناهار خوری

میز ناهار خوری مدرن چوبی یکی از پرکاربردترین میزهای ناهار خوری موجود در بازار است که در طرح های متنوع به سبک مدرن ساخته شده است. علاوه بر این استفاده از میز ناهار خوری چوبی مدرن در دکوراسیون داخلی منزل می تواند بسیار مفید بوده و نقش بسزایی داشته باشد.

میز ناهار خوری استیل مدرن

میزهای ناهار خوری استیل مدرن اغلب در خانه هایی با روکش های چوبی استفاده می شود. برای ساخت این میزها از فلزات خاصی استفاده شده است. Dining table for 2 people


مدل های مختلف میز ناهارخوری مدرن

مدل های مختلف میز ناهارخوری در رنگ ها و طرح های مختلف موجود می باشد. این تنوع بالا یکی از ویژگی های سبک مدرن است که در ادامه به آن می پردازیم.

میز و صندلی چستر

فرش آشپزخانه چستر همانطور که از نامش پیداست در آشپزخانه استفاده می شود. میز ناهارخوری آشپزخانه مدرن چستر در اندازه های مختلف برای آشپزخانه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ طراحی و تولید می شود.

با توجه به استفاده روزافزون از میز ناهار خوری مدرن در منازل، میز ناهار خوری مدرن آشپزخانه در اندازه های قابل حمل و جمع و جور به فروش می رسد.

میز و صندلی مدرن با فضای ناهارخوری کوچک

یک میز ناهارخوری کوچک برای استفاده در خانه های متحرک و خانواده های کوچک ایده آل است. استفاده از یک میز ناهارخوری کوچک مدرن تانیل چوب می تواند به ما در نظم بخشیدن به فضای داخلی کمک زیادی کند. میز ناهارخوری کوچک در طرح های مختلف گرد، مربع و مستطیل موجود است.

انواع میز ناهار خوری پرتابل و کوچک، میز ناهار خوری تاشو و میز ناهار خوری اسپرت را در فروشگاه چوبکانو ببینید.

میز ناهار خوری مدرن گرد

میز غذاخوری گرم یکی از مدرن ترین میزهای غذاخوری است که در مکان های مختلف به ویژه رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. متریال به کار رفته در میز ناهار خوری 2 نفره تانیل چوب و  مدرن را می توان به اشکال مختلف طراحی کرد. میز ناهار خوری مدور به دلیل دایره ای بودن می تواند در فضاهای بسیار کوچک جای بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد