انواع شیلنگ کارواش صنعتی


شلنگ کارواش صنعتی به دلیل توانایی منحصر به فرد در انجام عملیات شستشو و نظافت به صورت موثرتر و سریعتر یکی از مهمترین تجهیزات کارواش صنعتی به شمار می رود. این محصول دارای دوام بسیار بالا بوده و در دسته شیلنگ های فشار قوی قرار می گیرد. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و انواع آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. https://chikav.ir/1402/12/12/types-of-industrial-car-wash-hose/

انواع شیلنگ کارواش صنعتی

لوله های صنعتی در قطرهای مختلف تولید و به فروش می رسند. اما رایج ترین انواع آنها 3.8 - 16.5 - 1.4 اینچ قطر است. این محصولات برای شستشو و نظافت خودروها، نظافت و نظافت محیط های صنعتی مانند کارخانجات و یا تجهیزات مختلف صنعتی کاربرد دارند.

در واقع برای شستشوی خودروهای صنعتی از انواع شیلنگ ها با اندازه ها، قطرها و طول های مختلف استفاده می شود. اما این محصولات را به طور کلی می توان به دو نوع شیلنگ راسیم و معمولی تقسیم کرد. نوع 2 لایه از مواد بهتری برای کیفیت و دوام بهتر استفاده می کند. بنابراین بسیاری از مشتریان این محصول را انتخاب می کنند.

نکات مهم در خرید شیلنگ کارواش

شیلنگ های خودرو همه کاره هستند و می توان از آنها در تمام طول روز استفاده کرد. این ابزارها نیز در معرض سطح بالای آب قرار دارند و از درگیری رنج می برند. بنابراین اگر استحکام کافی نداشته باشد پس از مدت کوتاهی می شکند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

شما باید با خرید شیلنگ های با کیفیت بالا از هزینه های احتمالی مربوط به تعمیر و تعویض این محصولات جلوگیری کنید. به همین دلیل توجه به نکاتی در هنگام خرید ضروری است. برخی از این موارد عبارتند از:

به طول شلنگ نگاه کنید

ابتدا باید فاصله کارواش یا محیطی که از لاستیک استفاده می کنید را به دقت اندازه بگیرید و بررسی کنید که چند متر از لاستیک برای شما مناسب است. اکثر شیلنگ های ماشین لباسشویی صنعتی در بازار با طول های 10 تا 30 متر به فروش می رسد.

به فشار آب در حال ظهور توجه کنید

شلنگی که خریداری می کنید باید برای درجه بندی و فشار آب کارواش مناسب باشد. در غیر این صورت نمی تواند چنین فشاری را تحمل کند و ممکن است خوب کار نکند.

به قطر شلنگ توجه کنید

قطر لوله کارواش صنعتی نکته مهمی است که هنگام انتخاب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. این مشخصه به عوامل متعددی مانند بار خروجی ماشین لباسشویی، طول شلنگ، دبی آب خروجی، دبی آب ورودی، ارتفاع کار ماشین و غیره بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر در کارواش خود از دستگاهی با فشار آب کمتر از 200 بار و خروجی 20 لیتر در دقیقه استفاده می کنید، قطر شلنگی که خریداری می کنید باید 8 میلی متر باشد.

ساخت مواد

این محصولات معمولا از پلاستیک یا فولاد ساخته می شوند. انواع پلاستیک آنها بسیار نرم و انعطاف پذیر و سبک هستند. اما در محیط بتنی زودتر از انواع فولادی فرسوده می شوند.

در عوض، شیلنگ های فولادی بسیار بادوام هستند و پاره نمی شوند و آسیب نمی بینند. برخلاف تصور اکثر مردم، این مدل های شلنگ حتی از انواع پلاستیکی انعطاف پذیرتر هستند.

به ویژگی ها توجه کنید

آخرین چیزی که در هنگام خرید باید در نظر گرفت ویژگی ها و قابلیت های خاص شلنگ است. به عنوان مثال، ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر خوردگی

تحمل دما و فشار بالا

دارای قطر داخلی زیاد و قابلیت انتقال بخار

قیمت کارواش

همانطور که می دانید به دلیل تورم و تحریم، قیمت تمام محصولات صنعتی در کشور ما نوسانات زیادی دارد و بلافاصله تغییر می کند. بنابراین نمی توان مقدار ثابت و مشخصی برای این محصول اعلام کرد.

به طور کلی باید بدانید که عوامل زیادی در قیمت این محصول تاثیرگذار هستند؛ به عنوان مثال قیمت شیلنگ کارواش دوجداره از نوع معمولی آن بیشتر است. علاوه بر این، برند و سازنده، فروشنده، طول شلنگ، قطر شیلنگ و مواردی از این قبیل بیشترین تاثیر را در قیمت آن دارد. عاقلانه ترین کار این است که برای اطلاع از قیمت این محصول با مراکز فروش معتبر و مطمئن تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد