آهنگ مرتضی پاشایی به نام یکی هست

متن آهنگ مرتضی پاشایی یکی هست

یکی هست، تو قلبم… !♫!

که هر شب واسه اون مینویسمو اون خوابه !♫! !♫!

نمیخوام بدونه… !♫!

واسه اونه که قلب من این همه بی تابه !♫!

یه کاغذ یه خودکار!

دوباره شده، همدمِ این دلِ دیوونه… !♫!

یه نامه که خیسه، پر از اشک و باز کسی اونو نمیخونه!

یه روز همین جا، توی اتاقم…

یه دفعه گفت داره میره !♫!

چیزی نگفتم !♫! !♫!

آخه نخواستم، دلشو غصه بگیره…

گریه میکردم درو که می بست… !♫!

میدونستم، که میمیرم !♫!

اون عزیزم بود… !♫!

نمیتونستم، جلوی راشو بگیرم !♫!

میترسم !♫! یه روزی برسه که اونو نبینم…


بمیرم تنها! !♫!

خدایا کمک کن !♫! !♫!

نمیخوام بدونه، دارم جون میکنم اینجا… !♫!

سکوتِ اتاقو داره میشکنه، تیک تاک ساعت رو دیوار…

دوباره نمیخواد، بشه باور من که دیگه نمیاد انگار !♫!

یه روز همین جا، توی اتاقم… !♫!

یه دفعه گفت داره میره !♫! !♫!

چیزی نگفتم !♫! !♫!

آخه نخواستم، دلشو غصه بگیره…

گریه میکردم درو که می بست… !♫!

میدونستم، که میمیرم !♫!

اون عزیزم بود… !♫!

نمیتونستم، جلوی راشو بگیرم !♫!

میترسم !♫! یه روزی برسه که اونو نبینم… !♫!

بمیرم تنها! !♫!

خدایا کمک کن !♫! !♫!

نمیخوام بدونه، دارم جون میکنم اینجا… !♫!

سکوتِ اتاقو داره میشکنه، تیک تاک ساعت رو دیوار…

دوباره نمیخواد، بشه باور من که دیگه نمیاد انگار !♫! !♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/55972/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد