چاپگر رسید چیست؟


دو نوع دوشاخه زن در محصولات و تجهیزات فروش وجود دارد: سوزنی و حرارتی. این دستگاه ها مزایایی از جمله طول عمر پرینتر دارند و جالب اینکه این پرینترها نیازی به شارژ ندارند. علاوه بر این، این دستگاه ها هزینه بسیار کمی دارند.

مفید

از مزایای این چاپگرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه چاپ پایین

برای همیشه زیستن

نیازی به چاپ نیست

نیازی به شارژ نیست

هنگام کار ساکت باشید

کوچک باشد

نقل شده.

دو نوع چاپگر رسید وجود دارد:

حرارت

سوزن

چاپگر انتقال حرارتی

در چاپگرهای حرارتی، گرمای تولید شده توسط فیش پرینتر چاپ روی کاغذ خود چاپ می شود. چاپگرهای دریافت حرارتی به دو نوع تقسیم می شوند: چاپگرهای حرارتی مستقیم و چاپگرهای حرارتی غیرمستقیم. چاپگرهای حرارتی ، که برای چاپ عکس نیز استفاده می شوند ، نیازی به شارژ مجدد ندارند و نیازی به هزینه های شارژ مانند چاپگرهای دریافت حرارتی ندارند. نوع کاغذ مورد استفاده در چاپگرهای حرارتی به این معنی است که گرمای ایجاد شده به کاغذ اجازه می دهد تا همان جوهر فایل مورد نظر را چاپ کند.

سوزن چاپگر رسید

یک چاپگر ماتریس نقطه‌ای آوافرهنگ از پین‌های سر چاپگر روی نوار استفاده شده توسط چاپگر استفاده می‌کند و تصویر فایل مورد نظر را روی کاغذ معمولی چاپ می‌کند. چاپگرها برای هر مدل یا برند با پورت های مختلفی طراحی می شوند. برخی از این پورت ها را پشتیبانی می کند و یک چاپگر ماهی می تواند پورت های مختلفی را پشتیبانی کند: پورت USB، پورت شبکه، پورت موازی، پورت سریال یا COM و غیره. در انتخاب پرینتر ماهی مناسب و انتخاب چاپگر ماهی ارزانتر و گرانتر، در عین حال مناسب یا نامناسب، موارد زیادی وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد