آهنگ محمد لطفی اتفاقا من عاشقتم واقعا

متن آهنگ اتفاقا من عاشقتم واقعا محمد لطفی


قبوله تو دلبری اصلا از عکساتم بهتری♫♪

♪!♥جلو روم نمیگی اما از من عاشق تری♫♪

♪!♥خوشم میاد میخندی یه شهرو میبندی ♫♪

♪!♥کاش یجوری صدام میکردی دلمو میکندی♫♪

♪!♥دلو بستیم بهم چرا نگم عاشقم عشقم♫♪

♪!♥♫♪

♪!♥اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم♫♪

♪!♥همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی♫♪

♪!♥اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم♫♪

♪!♥همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی♫♪

♪!♥♫♪




♪!♥♫♪

♪!♥بشین پیشم بخند که من از رنگ و بوت ♫♪

♪!♥عشق کنم دیگه بذار پاشم بیام اسپندو دودش کنم♫♪

♪!♥انقد قشنگی نکنه خودم تورو چشم کنم♫♪

♪!♥ حال دلت خرابه بذار خودم درستش کنم♫♪

♪!♥اتفاقا عزیزم منم عاشقتم ♫♪

♪!♥انتخابم تویی تو شدی باب دلم♫♪

♪!♥همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین ♫♪

♪!♥احتمالا تو لیلی دل مجنون منی♫♪

♪!♥اتفاقا عزیزم منم عاشقتم انتخابم تویی تو شدی باب دلم♫♪

♪!♥همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین احتمالا تو لیلی دل مجنون منی♫♪


آهنگ محمد لطفی اتفاقا من عاشقتم واقعا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد